V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», з 10 до 31 травня 2017 року.
Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.
Тематика конференції:
- Психологічні проблеми кіберпростору. Інтернет і соціальні мережі у житті сучасної людини.
- Розвиток інтелекту та суб’єктності у віртуальному просторі.
- Специфіка проектування віртуальних освітніх середовищ, технології їх розробки та впровадження.
- Дистанційне навчання, розвиток та психологічна підтримка різних вікових груп: специфіка контенту та організації.
- Потенціал, зміст та обсяг дистанційної психологічної допомоги військовослужбовцям, цивільним фахівцям та постраждалим категоріям населення.
- Досвід застосування дистанційних технологій різного напрямку в психологічній та педагогічній практиці.
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів інтернет-конференції: на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)
Вашій увазі пропонуються опубліковані тези (активні посилання на них - нижче) V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»:
- Gergely Tamas: Towards an “organic” hybrid educational space - psychological aspects
- Gubenko A.V.: The process of synthesizing of concepts in the creative thinking
- Nazar M.M., Mescheryakov D.S.: Ukrainian self-identities mental maps in the context of informational war
- Shapiro Vladislav Bernardovich: Social Engineering in modern cyberspace and IT Security threats
- Березко Іванна Василівна: Психологический ресурс виртуальных сообществ «равный – равному» в коммуникации людей с онкологическими заболеваниями.
- Вашеняк Наталія Олексіївна: Виникнення питання інтеграції та соціалізації дітей з вадами слуху: історичний аспект
- Величко Юлія Сергіївна: Проблемні аспекти дистанційного навчання дітей з особливими потребами у загальноосвітніх навчальних закладах.
- Воронюк І.В.: Дистанційна форма тренінгової самопідготовки вчителя до творчої взаємодії з учнями
- Галунзовский Илья Сергеевич: Формирование ценностей в виртуальном пространстве и влияние их достижения на развитие личности
- Горлачов Олександр Сергійович: Сурдопереклад як умова поінформованості осіб з вадами слуху в сучасному соціумі
- Гренюк Лілія Степанівна: Особливості готовності до професійної діяльності майбутніх сурдопедагогів
- Губар Світлана Юріївна: Дистанційна освіта як складова самоосвіти
- Гуцол Кирило Віталійович: Интерактивность нарратива в виртуальном пространстве
- Депутат В.В., Іванова О.В., Корнієнко Т.О., Смульсон М.Л.: Контент і драматургія дистанційного курсу про вирішення конфліктів
- Дидковский Сергей Владимирович Основные положения программы обучения рефлексивных руководителей
- Дитюк Павел Павлович, Федоровский Леонид Леонидович: К проблеме боевой психической травмы
- Дубчак Галина Михайлівна: Порівняльний аналіз особливостей ірраціональних мислительних установок студентів та фахівців соціономічних професій
- Зарецька О.О.: Аксіологічний аспект спілкування у віртуальному просторі
- Зінченко Олександр Володимирович: Особливості проектування розвитку поняттєвого мислення підлітків засобами сучасних іноформаційних технологій
- Іванків Ігор Ігорович: Вплив соціальної мережі на формування ідентичності підлітків
- Коваленко-Кобилянська І.Г.: Соціальна ексклюзія представників геронтогенензу як результат знецінення суспільством їх інтелектуального потенціалу
- Козлова Олена Миколаївна: Роль мислення у розумінні текстів
- Кокун Олег Матвійович: Дистанційне дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення особистості
- Колярова Анастасiя Олегівна: Проблема телесности и новые медиа
- Кондратенко Лариса Олександрівна: Деякі положення Г.О. Балла щодо поняття "модель"
- Конева Е.В., Муравьева Е.В. Репин Я.В.: Виртуальный лагерь – средство воспитания и социализации детей, обучающихся на дому с использованием дистанционных образовательных технологий
- Круглик Оксана Петрівна: Особливості соціальної комунікації людей з порушеннями слуху
- Кузьменко Алла Володимирівна: Комунікація у віртуальному навчальному середовищі загальноосвітнього закладу
- Малина Лариса Олексіївна: Структура мовленнєвого режиму школи для дітей з порушенням слуху
- Мединцев В.А.: Познавательные задачи при разработке технологий оценки образовательных достижений
- Мещеряков Дмитро Сергійович: Рівні розвитку суб’єктності
- Огірко Ігор Васильович, Огірко Ольга Ігорівна: Інформаційні технології віртуального освітнього простору
- Палєєва Тетяна Костянтинівна: Емоційна компетентність дітей молодшого шкільного віку
- Рудницька (Гуцол) Світлана Юріївна: Проблема развития и самопроектирования личности в контексте цифровой гуманитаристики
- Смульсон Марина Лазарівна: Як протидіяти «смерті суб’єкта» у віртуальному світі
- Сотник Катерина: Вплив музики на пізнавальну діяльність молодших школярів: теоретичний аспект
- Стадник В.Ю., Ковалева В.С.: Социальные сети как одно из составляющих информационного поля в современном мире
- Степура Іван Сергійович: Гібридна лабораторія goldi: програмне та апаратне забезпечення
- Стрижак Олександр Євгенійович: Мережецентричні онтологічні когнітивні мультиагенти – інтелектуальні засоби формування віртуальних освітніх середовищ
- Тимофієнко Наталія Володимирівна: Педагогічне спілкування у структурі психолого-педагогічних досліджень
- Трикін Олександр Сергійович: Сурдопереклад в освітній сфері
- Фомічова Л.І.: Віртуальність як творче уособлення відтворюючої уяви
- Чекстере Оксана Юріївна: Соціальні мережі як інформаційні майданчики для суїцидальних дій підлітків
- Чепелева Наталия Васильевна: К разработке технологий дискурсивного самопроектирования личности
- Шатирко Лариса Олексіївна: Легітимність наукового результату психологічних досліджень у віртуальному освітньому просторі.
- Шахіна Ірина Юріївна: Система Мoodle – як одна з форм дистанційного навчання
- Шмалей С.В.: Факторы зрительного дискомфорта пользователей компьютером