Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Ви тут:

Запрошуємо взяти участь у наших безкоштовних дистанційних тренінгах: http://moodle.newlearning.org.ua/

Готується до друку черговий номер електронного наукового фахового видання ЛСІТН (Категорія Б). Журнал є наукометричним (база даних Index Copernicus International). Додатково, статті журналу індексуються у Google Scholar. Статті приймаються до 1 березня 2024 року (черговий номер)вітаються англомовні.

V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», з 10 до 31 травня 2017 року.

Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.

Тематика конференції:

  • Психологічні проблеми кіберпростору. Інтернет і соціальні мережі  у житті сучасної людини.
  • Розвиток інтелекту та суб’єктності у віртуальному просторі.
  • Специфіка проектування віртуальних освітніх середовищ, технології їх розробки та впровадження.
  • Дистанційне навчання, розвиток та психологічна підтримка різних вікових груп: специфіка контенту та організації.
  • Потенціал, зміст та обсяг дистанційної психологічної допомоги військовослужбовцям, цивільним фахівцям та постраждалим категоріям населення.
  • Досвід застосування дистанційних технологій різного напрямку в психологічній та педагогічній практиці.

​Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів інтернет-конференції: на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)

Вашій увазі пропонуються опубліковані тези (активні посилання на них - нижче) V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»:

  1. Gergely Tamas: Towards an “organic” hybrid educational space - psychological aspects
  2. Gubenko A.V.: The process of synthesizing of concepts in the creative thinking
  3. Nazar M.M., Mescheryakov D.S.: Ukrainian self-identities mental maps in the context of informational war
  4. Shapiro Vladislav Bernardovich: Social Engineering in modern cyberspace and IT Security threats
  5. Березко Іванна Василівна: Психологический ресурс виртуальных сообществ «равный – равному» в коммуникации людей с онкологическими заболеваниями.
  6. Вашеняк  Наталія  Олексіївна: Виникнення питання інтеграції та соціалізації дітей з вадами слуху: історичний аспект
  7. Величко Юлія Сергіївна: Проблемні аспекти дистанційного навчання дітей з особливими потребами у загальноосвітніх навчальних закладах.
  8. Воронюк І.В.: Дистанційна форма тренінгової самопідготовки  вчителя до творчої взаємодії з учнями
  9. Галунзовский Илья Сергеевич: Формирование ценностей в виртуальном пространстве и влияние их достижения на развитие личности
  10. Горлачов Олександр Сергійович: Сурдопереклад як умова поінформованості осіб  з вадами слуху в сучасному соціумі
  11. Гренюк Лілія Степанівна: Особливості готовності до професійної діяльності майбутніх сурдопедагогів
  12. Губар Світлана Юріївна: Дистанційна освіта як складова самоосвіти
  13. Гуцол Кирило Віталійович: Интерактивность нарратива в виртуальном пространстве
  14. Депутат В.В., Іванова О.В., Корнієнко Т.О., Смульсон М.Л.: Контент і  драматургія дистанційного  курсу про  вирішення конфліктів
  15. Дидковский Сергей Владимирович Основные положения программы обучения рефлексивных руководителей
  16. Дитюк Павел Павлович, Федоровский Леонид Леонидович: К проблеме боевой психической травмы
  17. Дубчак Галина Михайлівна: Порівняльний аналіз особливостей ірраціональних мислительних установок студентів та фахівців соціономічних професій
  18. Зарецька О.О.: Аксіологічний аспект спілкування у віртуальному просторі
  19. Зінченко Олександр Володимирович: Особливості проектування розвитку поняттєвого мислення підлітків засобами сучасних іноформаційних технологій
  20. Іванків Ігор Ігорович: Вплив соціальної мережі на формування ідентичності підлітків
  21. Коваленко-Кобилянська І.Г.: Соціальна ексклюзія представників геронтогенензу як результат знецінення суспільством їх інтелектуального потенціалу
  22. Козлова Олена Миколаївна: Роль мислення у розумінні текстів
  23. Кокун Олег Матвійович: Дистанційне дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення особистості
  24. Колярова Анастасiя Олегівна: Проблема телесности и новые медиа
  25. Кондратенко Лариса Олександрівна: Деякі положення Г.О. Балла щодо поняття "модель"
  26. Конева Е.В., Муравьева Е.В. Репин Я.В.: Виртуальный лагерь – средство воспитания и социализации детей, обучающихся на дому с использованием дистанционных образовательных технологий
  27. Круглик Оксана Петрівна: Особливості соціальної комунікації людей з порушеннями слуху
  28. Кузьменко Алла Володимирівна: Комунікація у віртуальному навчальному середовищі загальноосвітнього закладу
  29. Малина Лариса Олексіївна: Структура мовленнєвого режиму школи для дітей з порушенням слуху
  30. Мединцев В.А.: Познавательные задачи при разработке технологий оценки образовательных достижений
  31. Мещеряков Дмитро Сергійович: Рівні розвитку суб’єктності
  32. Огірко Ігор Васильович, Огірко Ольга Ігорівна: Інформаційні технології віртуального освітнього простору
  33. Палєєва Тетяна Костянтинівна: Емоційна компетентність дітей молодшого шкільного віку
  34. Рудницька (Гуцол) Світлана Юріївна: Проблема развития и самопроектирования личности в контексте цифровой гуманитаристики
  35. Смульсон Марина Лазарівна: Як протидіяти  «смерті суб’єкта» у віртуальному світі
  36. Сотник Катерина: Вплив музики на пізнавальну діяльність молодших школярів: теоретичний аспект
  37. Стадник В.Ю., Ковалева В.С.: Социальные сети как одно из составляющих информационного поля в современном мире
  38. Степура Іван Сергійович: Гібридна лабораторія goldi: програмне та апаратне забезпечення
  39. Стрижак   Олександр  Євгенійович: Мережецентричні онтологічні когнітивні мультиагенти – інтелектуальні засоби формування віртуальних освітніх середовищ
  40. Тимофієнко Наталія Володимирівна: Педагогічне спілкування у структурі психолого-педагогічних досліджень
  41. Трикін Олександр Сергійович: Сурдопереклад в освітній сфері
  42. Фомічова Л.І.: Віртуальність як творче уособлення відтворюючої уяви
  43. Чекстере Оксана Юріївна: Соціальні мережі як інформаційні майданчики для суїцидальних дій підлітків
  44. Чепелева Наталия Васильевна: К разработке технологий дискурсивного самопроектирования личности
  45. Шатирко Лариса Олексіївна: Легітимність наукового результату психологічних досліджень у віртуальному освітньому просторі.
  46. Шахіна Ірина Юріївна: Система Мoodle – як одна з форм дистанційного навчання
  47. Шмалей С.В.: Факторы зрительного дискомфорта пользователей компьютером

© Лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України 2013-2023. Усі права захищено.

Психологія дистанційного навчання; розвиток інтелекту дорослих; інтелектуальний розвиток у віртуальному освітньому просторі.

Копіювання матеріалів з сайту можливе лише за умови розміщення зворотнього посилання на сайт.