Опубліковано тези X Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів X Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»:
на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення).
Тематика конференції:
- Віртуальний простір в контексті військових дій.
- Навчально-психологічні можливості віртуального простору під час війни.
- Інформаційна війна та її психологічний вплив на особистість.
- Проєктування інформаційно надійного розвивального віртуального простору.
- Психотерапія та психопрофілактика кризових психологічних станів з використанням інформаційних технологій.
- Розвиток суб'єктності учасників навчальних проєктів Інтернету.
- Психологічна підтримка військовослужбовців та цивільного населення в умовах воєнного стану.
- Перспективи інтелектуального розвитку представників інформаційного суспільства.
- Спілкування та діяльність у соціальних мережах в умовах війни.
- Досвід дистанційної освіти в умовах війни.
- Можливості групової динаміки та індивідуального консультування у психологічній роботі в мережі Інтернет.
Тези конференції:
Bahrii H. Distance learning arrangement in the higher educational establishments in wartime
Mescheryakov D.S. Countering information pressure during the war: a subjectness approach
Sharkova S. Advantages and disadvantages of distant learning education from students’ perspectives
Балан О.Є. Інформаційна війна та її психологічний вплив на особистість
Біла І. Стратегії та тактики щастя
Білецька Т.В. Психологічна війна як засіб маніпулювання масовою свідомістю
Буров О.Ю. Освіта та соціальні інституції у фокусі когнітивної війни: уроки України
Гнатюк О.В. Дистанційна освіта в умовах воєнного стану
Гуцол К.В. Специфіка сформованості наративної компетентності користувачів соціальних мереж
Зарецька О.О. Інтерпретативна компетентність особистості
Зінченко О.В. Інтернет-мем як інструмент інформаційної війни
Зливков В.Л. Роль Facebook-меморіалів у самодопомозі при втраті близької людини під час війни
Зубіашвілі І.К. Особливості психологічного консультування онлайн
Кетлер-Митницька Т. Особливості психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам під час війни
Кирилов А.В. Віртуальна реальність в практичній психології
Коваленко-Кобилянська І.Г. Інформаційна війна як індикатор суб'єктності людини
Кокун О.М. Психологічна стійкість військовослужбовця в бойових умовах: оцінка та забезпечення
Крилова-Грек Ю.М. Медійна та цифрова грамотності в умовах конфліктів та криз
Лавренко О. Інформаційна гігієна особистості в умовах війни
Лукомська С.О. Діджиталізація горя у соціальних мережах
Мар’яненко Л.В. Об’єкт інформаційної війни як суб’єкт пізнавальної діяльності
Назар М.М. Перспективи проєктування розвитку суб’єктності у Міжмережжі
Назар М.М., Дітюк П.П. Засади психологічного забезпечення діяльності військ і цивільного населення
Огірко О. Релігійно-психологічна підтримка військовослужбовців та цивільних людей в умовах війни
Пітулей В.В. Особливості спілкування в соціальних мережах під час війни
Рудницька С.Ю. Життєва компетентність особистості: психолого-герменевтичний підхід
Смульсон М.Л., Мещеряков Д.С. Віртуальний простір як джерело психологічної підтримки під час війни
Томчук М.Р., Шахіна І.Ю. Дистанційне навчання в умовах війни
Третяк Т.М. Творче мислення старшокласників в умовах екстремальності та інформаційної невизначеності
Трибулькевич К. Досвід дистанційної освіти в умовах війни
Харжевська О. Психолого-педагогічні аспекти навчання іноземної мови в умовах війни
Чекстере О.Ю. Дистанційна освіта дошкільників з урахуванням воєнного стану в Україні
Чепелєва Н.В. Конструювання досвіду особистості в ситуаціях соціальної напруженості
Шепельова М.В. Особливості виконання студентами завдань з високим ступенем невизначеності
Шувалов О. Майндфулнес-підхід як метод зменьшення стресу у час війскового стану