Опубліковано тези VIІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», присвяченої 90-річчю з дня народження Ю.І. Машбиця
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів VIІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», що присвячена 90-річчю з дня народження Ю.І. Машбиця: на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)
Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання
Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.
Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.
Інтернет-конференція триватиме до 20 червня 2019 року.
Тематика конференції:
- Психологічні механізми суб’єктності та суб’єктної активності, розвиток інтелекту та особистості у віртуальному просторі.
- Психологічні проблеми діяльності у глобальних, локальних та соціальних мережах.
- Специфіка проектування, розробки та впровадження віртуальних освітніх середовищ.
- Особливості контенту та організації різних видів дистанційного навчання. Застосування дистанційних технологій в психологічній та педагогічній практиці.
- Досвід та вимоги до дистанційної психологічної підтримки розвитку і життєдіяльності різних вікових груп.
Тези конференції:
Mescheryakov D.S. The subjectness activity model
Volobuieva O. Study group as organized system in the virtual educational environment
Березко И.В. «Точка доступа» к поколению Z: клиповое мышление и ресурсы
Бойко С.Т. Оцінювання якості інформації як показник інформаційно-психологічної культури споживача
Вознюк О. Психолого-педагогічні основи електронного навчання (e-learning)
Гренюк Л. Активні методи навчання в сучасному навчальному процесі
Гуцол К.В. Проблема здатності особистості до самопроектування
Дзюбко Л.В. Психолого-педагогічні особливості використання медіаосвіти у сучасній школі
Дітюк П.П. До питання психологічного механізму
Зарецька О.О. Про деякі дискурсивні практики та дискурсивні технології самопроектування дорослих
Зінченко О.В., Буркеня Н.В. Особливості інтернет-активності молодших школярів
Коваленко-Кобилянська І.Г. Психологічні особливості в період геронтогенезу
Козлова О. Теоретичні підходи дослідження взаємозв’язку мислення і мовлення у нормі онтогенезу
Колобова І.Б. Критерії продуктивних наративних моделей побудови особистісного досвіду
Кондратенко Л.О. Довизначення реальності молодшими підлітками – завсідниками соціальних мереж
Круглик О. Особливості сурдопедагогічної роботи з дітьми зі слуховою нейропатією
Лебединець-Рода О.С. Психологічні прояви залежності від соціальних мереж у підлітків
Лящ О.П. Психологічна модель генези емоційного інтелекту в юнацькому віці
Малина Л. Розуміння тексту як основа соціально-мовленнєвої компетентності особистості
Моляко В.О. Проблема сприймання (дискусійний ракурс)
Москаленко В.В., Латиш Н.М. Інтернет-середовище як фактор соціалізації особистості
Назар М.М. Навчання у віртуальному просторі в інформаційному суспільстві. Відео виступ
Рудницкая С.Ю. Конструктивность как принцип дискурсивной психологии
Савченко Т.Л. Психологічні чинники професійного самоздійснення вчителів
Скуловатова О.В. Соціальні мережі як простір для експериментів
Смульсон М.Л. Проектування віртуального освітнього простору дорослих
Тимофієнко Н. Особливості взаємин у студентській групі
Третяк Т.М. Готовність до розв'язування творчих задач в ускладнених інформаційних умовах
Фомічова Л.І. Віртуальні ігри та уява
Чепелєва Н. В. Розв’язування смислових задач та самопроектування особистості
Шатирко Л.О. Проблема деструктивної взаємодії суб’єктів віртуального освітнього простору
Шевченко С. Впровадження інтерактивних форм організації освітнього процесу у віртуальному просторі
Шиловська О.М. Система цінностей підлітка у контексті соціального розвитку
Тези опубліковано в авторській редакції