Опубліковано тези VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»: на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)
Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.
Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.
Інтернет-конференція триватиме до 15 листопада 2018 року.
Тематика конференції:
- Психологічні проблеми діяльності у глобальних, локальних та соціальних мережах.
- Розвиток інтелекту та особистості у віртуальному просторі.
- Специфіка проектування, розробки та впровадження віртуальних освітніх середовищ.
- Особливості контенту та організації дистанційного навчання, розвитку та психологічної підтримки життєдіяльності різних вікових груп.
- Досвід та вимоги до дистанційної психологічної допомоги військовослужбовцям, цивільним фахівцям та постраждалим категоріям населення.
- Застосування дистанційних технологій в психологічній та педагогічній практиці.
Тези конференції:
Mescheryakov D.S. The possible ways to get pleasure online by social networks users
Shapiro V. Privacy vs. usability: psychology of choice and IT security consequences.
Березко І.В.: «Я» у соціальній мережі: симулякр чи автентичність?
Білоконь І.В. Проблеми психологічного пізнання особистості в 20-му столітті
Бойко С.Т. Психологічні аспекти соціалізації підлітків у віртуальному просторі
Боровицька О.М. Реконструююча участь творчого суб’єкта у його віртуальному як реальному світі
Бреусенко-Кузнецов А.А Лабиринт и мэйз как разноплановые пространственные загадки
Вернік О.Л. Життєдіяльність особистості в контексті “Bigdata” досліджень
Вовчик-Блакитна О.О. Сім’я як запорука безпеки середовища розвитку дитини
Гергей Т. Учащиеся в экосистеме образования – некоторые психологические аспекты
Гренюк Л. Теоретичні основи становлення мотиваціїї у студентів протягом навчання в університеті
Гурлєва Т.С. Довіра до себе як запобіжник негативному впливу медіа-середовища: роль психолога
Гуцол К.В. Чинники розвитку здатності особистості до самопроектування
Дзюбенко І.А. Розвиток інтелекту та громадянське виховання особистості у віртуальному просторі
Дітюк П.П.: Щодо питання активності
Дубчак Г.М. Аналіз ірраціональних мислительних установок сучасних студентів: гендерний аспект
Жидачин А.Я., Бунас А.А. Кібербулінг як специфічна форма мультимедійної комунікації
Зазимко О.В. Просторово-часові межі віртуального розвивального середовища
Заіка В.М. Особливості застосування платформи “Moodle” під час дистанційного навчання студентів
Зарецька О.О. Текст як провокатор переосмислення особистістю власного досвіду самопроектування
Зінченко О.В. Психологічна характеристика феномену інтернет-мемів
Іванків І.І. Розвиток рефлексії ідентичності підлітка в умовах кіберсоціалізації
Коваленко-Кобилянська І.Г. Психологічний аспект геронтоосвіти
Колярова А.О. Повышение эффективности психологического тренинга с помощью виртуального пространства
Комісаров О.В. Інформаційні технології у вищій педагогічній освіті
Крилова-Грек Ю.М. Гуманітарні аспекти кібербезпеки
Круглик О. Вплив суспільства на становлення міжособистісних відносин осіб з порушеннями слуху
Лисенко К.В., Ковальова В.С. Риски инновационной деятельности молодого поколения учителей
Лисенко О.С. Сучасні діагностичні критерії для виявлення віртуальної залежності
Малина Л. Читацька діяльність учнів з вадами слуху на уроках літератури
Мединцев В.А. Синтетическая учебная среда как реализация интегративной методологии
Назар М.М. Роль інтернет-навчання у постіндустріальному суспільстві
Рудницкая С.Ю. Лейтмотив как эпицентр ценностно-смысловой интеграции жизненной истории личности
Смульсон М.Л. Суб’єктна активність у транзитивному світі
Смульсон М.Л., Депутат В.В., Іванова І.В. Розвиток суб’єктної активності у віртуальному просторі
Тимофієнко Н. Спілкування як прояв професіоналізму діяльності педагога
Хлонь О.М. Роль дистанційного навчання у формуванні правосвідомості студентів
Чепелєва Н.В. Наратив як засіб самопроектування особистості
Шатирко Л.О. Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів віртуального освітнього простору
Шаумян О.Г. Дослідження особистості сучасного освітнього менеджера у глобальних й локальних мережах
Шахіна І.Ю. Віртуальне освітнє середовище на платформі moodle
Шиловська О.М. Вплив фрагментарного мислення на розвиток здатності до самопроектування
Юрженко В. Електронні ресурси і нейролінгвістичне програмування (НЛП) у сучасних освітніх системах
Тези опубліковано в авторській редакції