Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Ви тут:

Запрошуємо взяти участь у наших безкоштовних дистанційних тренінгах: http://moodle.newlearning.org.ua/

Готується до друку черговий номер електронного наукового фахового видання ЛСІТН (Категорія Б). Журнал є наукометричним (база даних Index Copernicus International). Додатково, статті журналу індексуються у Google Scholar. Статті приймаються до 1 березня 2024 року (черговий номер)вітаються англомовні.

Статті Лотоцької Юнони Миколаївни

ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕШКОДИ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗМІН УДК 159.98:37 У статті представлена коротка антологія вивчення питання успішності, розроблене автором поняття успіху, обґрунтована пряма між успішністю і діяльністю інтелектуальних структур. Коротко описані основні етапи експерименту «Психологія життєвої успішності і невдачі». В основі статті лежить опис психологічних перешкод у процесі особистісних трансформацій. Платформою для управління змінами у дорослих ми вважали алгоритм, описаний Прохазка і Норкроссі, Е.Кюблер-Росс (адаптація Ю.Лотоцької). Виділено та описано 7 етапів проходження перешкод - від вибору ідеї-еталона до усвідомлення - дозволу: «Ідея», «Швидка перемога», «Крах», «Страх. Поворотна тяга»,« Мотиваційне покидання »,« Усвідомлення »,« Дозвіл ». Наведено статистичні дані експерименту, в яких описані результати проходження психологічних перешкод у проекті «Психологія життєвої успішності і невдачі» у вибірках «норма» (живий і дистанційний формат) і «психічні розлади». Важливо дозволити собі виявити протиріччя, яке стане передумовою чергового витка розвитку, або відмовитися, тобто не входити в процес трансформації. Нами було відзначено, що вплив трансформаційного середовища пов'язаний з його побудовою, і ми зробили висновок, що трансформуюче середовище має бути особливим.

КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДОРОСЛИХ У ВІРТУАЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ УДК 159.98:37 Статтю присвячено визначенню концептуальних засад розвитку інтелекту дорослих в умовах віртуального освітнього простору з урахуванням вікових особливостей зрілого та похилого віку. Психологічне вивчення інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі передбачає розгортання дослідження у проектувально-технологічній парадигмі. Проектування розвитку і саморозвитку потребує його узгодження з основними психологічними закономірностями досліджуваного віку та відповідними психічними новоутвореннями. Відповідно, принципова недослідженість дорослого та похилого віку в цьому плані вимагає інтерпретації та узагальнення експериментальних і психологічних досліджень специфіки інтелекту дорослих і старих людей.

Українська

© Лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України 2013-2023. Усі права захищено.

Психологія дистанційного навчання; розвиток інтелекту дорослих; інтелектуальний розвиток у віртуальному освітньому просторі.

Копіювання матеріалів з сайту можливе лише за умови розміщення зворотнього посилання на сайт.