Department of modern information technologies of education

G.S. Kostyuk Institute of Psychology, NAES of Ukraine

Forthcoming next issue of  the Electronic scientific specialized edition LMITE (Category B). The journal is scientometric (Index Copernicus International database). Additionally the journal articles are indexed by Google Scholar. The articles are accepted until 20.03.2023

For information call (044) 288-26-36, e-mail: [email protected]

Вітаємо! Наразі лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України працює над тим, щоб збільшити ефективність надання психологічної підтримки українцям під час війни, зокрема, за допомогою віртуального простору. Закликаємо зробити внесок, щоб наблизити нашу спільну мету. Для цього пройдіть, будь ласка, наше опитування (другий етап): https://docs.google.com/forms/d/1m9H0Oq-x6ZJdtzPjU4bj4stCHBbgJp0B7qOEyCXR-VI/ .

Орієнтовний час, потрібний для цього: від 10 до 15 хвилин.

Ukrainian

Ветеран АТО, старший інструктор AVC International Леонід Федоровський ексклюзивно для Новини.LIVE розповів про підготовку Сил оборони та запровадження міжнародних стандартів.
 

Освіторія підготувала урок на тему " Що таке кіберармія? Які атаки вона здійснює? Як кожен українець може боротися з ворогом на цифровому полі бою? Урок містить інфографіку, яка пояснює все про українську IT-армію, та інтеграцію тем з громадянської освіти та інформатики."

 
 

Упродовж  10 місяців війни продовжується постійна співпраця Інституту психології з Програмою «Відновлення під час війни» ВААДу України (співпрацює лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання,  науковий керівник напряму академкиня НАПН України Смульсон М.Л.). Програма спрямована на психологічну підтримку сімей та жінок, які зазнали травмувального впливу війни рф проти України: родини, які зазнали втрат, жінки та діти, що пережили масовані обстріли, окупацію, евакуацію, жінки, що звільнені з полону, тощо.  Навколо програми згуртувалася велика команда психологів зі всієї України, за 8 місяців 2022 року психологічну реабілітацію пройшли  більше  ніж 1000 жінок і дітей, психологічна робота з деякими з них триває  у дистанційному форматі.

ШАНОВНІ НАУКОВЦІ, ПЕДАГОГИ, ОСВІТЯНИ!

ЗАПРОШУЄМО ВАС ДО УЧАСТІ В ІV ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ВІДКРИТОМУ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОМУ ОНЛАЙН-ФОРУМІ «ІННОВАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ, РЕАЛІЇ, СТРАТЕГІЇ»

12 жовтня 2022 року

НАУКОВІ СЕКЦІЇ Й НАПРЯМИ РОБОТИ ОНЛАЙН-ФОРУМУ:

1. Теоретичні і методичні підходи щодо забезпечення ефективної діяльності закладів освіти в умовах воєнного стану.

2. Особистісна самореалізація вчителя та учня в інноваційному освітньому просторі.

3. Професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти.

4. Багаторівнева система підготовки вчителя.

5. Трансдисциплінарна парадигма наукової освіти:євроінтеграційний аспект.

6. Цифровізація як ключовий фактор розвитку освіти ХХІ ст.

7. Цифрові платформи та цифровий контент щодо дистанційної форми навчання.

8. Психолого-педагогічні проблеми дистанційного і змішаного навчання.

9. Розвиток інтелекту і суб’єктності у віртуальному освітньому просторі.

10. Адаптивні системи в освіті: виклики сьогодення.

11. STEM-освіта: науково-теоретичні аспекти, досвід впровадження, перспективи розвитку.

12. Юридична освіта.

13. Підготовка кваліфікованих кадрів в умовах війни та повоєнного відновлення України.

Регламент роботи онлайн-форуму:
пленарне засідання (11:00–13:00);
секційні доповіді (13:00–15:00);
практичні онлайн-семінари (15:00–16:00).

Старший науковий співробітник лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України Павло Павлович Дітюк отримав подяку за сприяння в обороні країни під час російсько-української війни від керівництва окремого полку спеціального призначення ССО "Азов"  Київ, з яким він постійно працює як психолог-волонтер.  Пишаємося тобою, Павло!

Лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (головний науковий співробітник лабораторії М.Л.Смульсон) надає постійну фахову підтримку програмі «Відновлення під час війни» для жінок з дітьми, що постраждали від бойових дій.

З 10 травня по 5 червня 2022 року була проведена Х Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми». Тези доповідей опубліковано на сайті лабораторії за електронною адресою http://www.newlearning.org.ua/content/opublikovano-tezy-x-mizhnarodnoyi-naukovo-praktychnoyi-internet-konferenciyi-virtualnyy .  Опубліковано загалом 59 тез учасників конференції, з них 4 – англійською мовою. Обговорення велося в групі лабораторії у соціальній мережі Facebook (https://www.facebook.com/groups/lsitn/). Під час проведення віртуальної науково-практичної конференції була відзначена активність її учасників з приводу опублікованих тез доповідей: на підняті концептуальні теми формулювалися нові питання, надавалися відповіді, публікувалися коментарі та розмірковування. Обговорення відбувалося жваво. Кількість коментарів в обговоренні – 46,  із загальним охопленням публікацій – 1379.

14 червня 2022 р.,у  вівторок о 17-00 в Українському кризовому медіа-центрі відбулася презентація проєкту з психологічної підтримки родин ВПО, які важко постраждали під час війни впродовж останніх місяців. У презентації взяла участь волонтер проєкту, головна наукова співробітниця  лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України М.Л.Смульсон, докторка психологічних наук, професорка, академкиня НАПН України.
Розгорнута інформація і запис прес-конференції за посиланням

Pages

© Department of modern information technologies of education G.S. Kostyuk Institute of Psychology, NAES of Ukraine 2013-2023. All rights reserved

Psychology of distance education; the development of adult intellect, intellectual development in virtual learning space.

Copying site materials is possible only with backlink to the site.