Опубліковано тези IX Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми»
Запрошуємо Вас до обговорення матеріалів IX Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», присвяченої 30-річчю незалежності України:
на цій сторінці (під тезами) та у групі Facebook (Для того, щоб приєднатися до обговорення та залишати коментарі, потрібно авторизуватися (увійти) через одну з наступних систем: Facebook, Twitter, Google, Disqus (або спочатку створити новий аккаунт в одній з них), після чого з'явиться можливість залишати повідомлення.)
Тематика конференції:
- Віртуальний простір в контексті незалежності України.
- Особливості проєктування та організації інтернет ресурсів у віртуальному освітньому просторі.
- Поширення суб’єктного поля в інформаційному середовищі.
- Технологізація дистанційного навчання в психологічній та педагогічній практиці.
- Психологічні засади професійної діяльності у віртуальному просторі.
- Дистанційна психологічна підтримка та допомога, зокрема, в умовах карантину.
- Використання психологічних механізмів суб’єктності для розвитку інтелекту та особистості у віртуальному просторі.
- Психологічні проблеми діяльності у соціальних мережах.
- Психологічні особливості навчання дорослих у дистанційному та змішаному форматах.
- Досвід дистанційної психологічної роботи з розвитку та підтримки різних вікових груп в умовах карантину.
- Можливості групової динаміки та індивідуального консультування у психологічній роботі в мережі Інтернет.
Тези конференції:
Chornyi A.M. Psychological features of adult training in distance and mixed formats. Border aspect
Mescheryakov D.S. The psychological model of subjectness system
Вознюк О.В., Новіцький Д.І. Напрямки розвитку кар’єри бойового медика у збройних силах України
Гассаб О.В. Особливості роботи сучасного психолога он-лайн
Горлачов О.С. Сурдопереклад як складова сурдоперекладацької діяльності у віртуальному просторі
Гурлєва Т.С. Інформаційна війна проти суб’єктності: психологічна допомога читачеві медіатекстів
Гуцол К.В. Наративна компетентність користувачів популярних соціальних мереж
Диса О.В., Горбаньова А. Кіберхондрія як соціально-психологічне явище у сучасному суспільстві
Дітюк П.П. Психологічні механізми функціонування та розвитку
Зазимко О.В. Особистісні характеристики студентів у набутті досвіду дистанційного навчання
Коваленко-Кобилянська І.Г. Патерн старіння як результат суб’єктності
Круглик О.П. Вивчення процесу соціальної ідентичності у віртуальному просторі
Латиш Н.М. Дослідження творчого мислення учнів молодшого шкільного віку
Назар М.М. До питання системи психологічних механізмів розвитку суб’єктності у віртуальному просторі
Рудницкая С.Ю. Стратегии нарративного конструирования опыта личности: герменевтический подход
Смульсон М.Л. Становлення професійної суб’єктності у віртуальному просторі
Смульсон М.Л., Мещеряков Д.С., Назар М.М. Актуальні проблеми цифровізації української освіти
Тимофієнко Н.В. Артистизм у структурі особистості педагога
Фомічова Л.І. Опора на звукорозрізнення дитини – віртуальна діяльність педагога
Чепелєва Н.В. Розвиток здатності особистості до інтерпретації особистого досвіду
Чумак В.В. Психологічні особливості педагогічної взаємодії у віртуальному освітньому просторі
Шиловська О.М. Оцінювання освітньої діяльності навчального закладу методом онлайн анкетування
Тези опубліковано в авторській редакції