Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Ви тут:

Запрошуємо взяти участь у наших безкоштовних дистанційних тренінгах: http://moodle.newlearning.org.ua/

Готується до друку черговий номер електронного наукового фахового видання ЛСІТНЖурнал є наукометричним (база даних Index Copernicus International). Додатково, статті журналу індексуються у Google Scholar. Статті приймаються до 01 червня 2018 року (черговий номер)вітаються англомовні.

IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», яка відбудеться у травні 2016 року.

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ПСИХОЛОГІЇ ІМЕНІ Г.С. КОСТЮКА

ЛАБОРАТОРІЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ  ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми», яка відбудеться у травні 2016 року.  Конференція здійснюється онлайн з 12 до 31 травня 2016 року.

Конференцію проводить лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.

Науковий керівник конференції: Смульсон Марина Лазарівна, член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувачка лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання.

 Тематика конференції:

  • Теоретико-методологічні питання розвитку інтелекту та суб’єктності у віртуальному просторі.
  • Технології розробки та впровадження віртуальних освітніх середовищ.
  • Дистанційне навчання, розвиток та психологічна підтримка різних вікових груп: специфіка контенту.
  • Досвід застосування дистанційних технологій в психологічній та педагогічній практиці. 

 

Тези доповідей та заявки на участь у конференції приймаються з 4 квітня до 12 травня  2016 року на  пошту: nitelabor@gmail.com .

Обсяг тез – до 2 сторінок тексту (Times New Roman, 14, одинарний міжрядковий інтервал). Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

Файл з тезами у форматі “doc” та файл з заявкою прикріпіть до супровідного листа («Надсилаю тези та заявку і т.д».). Формат назви файлу: латиницею прізвище, ім’я автора та рік публікації, між словами ставиться нижнє підкреслювання, без пропусків. Наприклад Petrov_Evgen_2016.doc. При наявності кількох співавторів документ називається по прізвищу першого співавтора.

Тези доповідей будуть опубліковані на сайті лабораторії нових інформаційних технологій навчання http://www.newlearning.org.ua .

Доступ до тез буде відкрито з 12.05.2016.

Координатори конференції – Вадим Гоноровський:  nitelabor@gmail.com,  Тетяна Суворова:  Viber Суворова Тетяна 0958243840,  Олена Іванова: nitelabor@hotmail.com (з 11 до 16 год. за київським часом).

Для обговорення проблематики  конференції, тез, відеодоповідей та організаційних питань у соціальних мережах Facebook та ВКонтакте створено відкриті групи за адресами:

http://www.facebook.com/groups/322658487796009/
http://vk.com/internet_treningi

 У тексті тез є можливими активні посилання на відеодоповіді, а також на освітні програми й дистанційні курси, наявні у мережі.   

 Апробовані на конференції матеріали за бажанням авторів можуть бути опубліковані у фаховому електронному виданні «Технології розвитку інтелекту», що входить до наукометричних баз (за ред. М.Л. Смульсон) – наступний випуск у червні 2016 року.

Заявка на участь в конференції

Прізвище

 

Ім’я

 

По батькові

 

Місце роботи

 

Посада

 

Науковий ступінь

 

Наукове звання

 

Назва доповіді

 

Чи потрібно розміщувати посилання

 

Контактний телефон

 

 

E-mail

 

 

*прохання заповнювати заявки на всіх співавторів

**Участь у конференції безкоштовна

З повагою,  лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання.

 

© Лабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України 2013-2018. Усі права захищено.

Психологія дистанційного навчання; розвиток інтелекту дорослих; інтелектуальний розвиток у віртуальному освітньому просторі.

Копіювання матеріалів з сайту можливе лише за умови розміщення зворотнього посилання на сайт.